Najnowsze komentarze
    Szukaj
    Tagi

    postheadericon Język reklamy

    image Reklama posługuje się zazwyczaj językiem, gdzie wykorzystywane są słowa, które mają podnieść rangę reklamowanej rzeczy. Zazwyczaj wszystko co jest przedstawiane jest najlepsze, najskuteczniejsze, najmodniejsze tudzież najefektowniejsze. Oczywiście w wielu przypadkach jest to prawdą, szczególnie, jeżeli coś trafi w nasz gust, jednak nie można aż tak sugerować się tym, co usłyszymy, zobaczymy albo przeczytamy. Język reklamy jest bardzo specyficzny i musi być przekonywający. Nawet, jeśli ktoś nie przykuwa znacznej uwagi do danej reklamy, szczególnie wizualnej, to i tak podświadomie na niego działa. Nieświadomy widz reaguje na produkty i usługi przedstawiane w reklamie przychylniej, sugerując się również tym, iż jeśli jest coś reklamowane z takim zaangażowaniem, to rzeczywiście może być dobre. Jednak o tym możemy się przekonać jedynie poprzez wypróbowanie danego produktu albo usługi, bądź skorzystaniu z opinii osób, które już taki produkt mieli, albo skorzystali z usługi. Język reklamy ma wynieść dany produkt lub usługę ponad inne, warto o tym pamiętać.