Najnowsze komentarze
    Szukaj
    Kategorie
    Tagi

    postheadericon Telewizja, internet, prasa – reklama

    Czy istnieją miejsca gdzie reklama mogłaby do nas nie docierać? Obawiam się, że trudno byłoby takowe znaleźć. Ulice w miastach pełne są reklam, przydrożne banery również nas nie oszczędzają, lecz na co dzień największe nasilenie reklamowej papki mamy serwowane w mediach. Codzienna prasa, tygodniki, czy inne wydawnictwa powiększają swoją objętość poprzez kilkanaście stron przeznaczonych tylko i wyłącznie reklamom. Reklama musi przecież dotrzeć do jak największej liczby odbiorców, tak więc cykliczne bloki reklamowe mamy w telewizji. Czy to będą kanały prywatne, komercyjne, czy programy publiczne, wszystkie one nie są pozbawione reklam i to we wcale nie małej ilości. Jedyna różnica różniąca tych nadawców to taka, że charakter reklam przybiera różne formy. Mogą być one pomiędzy poszczególnymi audycjami, lub mogą je przerywać i dzielić na kilka części. Internet, z którego codziennie korzystamy również został zalany morzem reklam. Praktycznie nie istnieje żadna strona wirtualna która nie posiadała by reklamówek.