Najnowsze komentarze
    Szukaj
    Tagi

    postheadericon Jaka forma reklamy jest najpopularniejsza w internecie?

    Największą popularnością w internecie cieszą się reklamy największe i dające się bez problemu zauważyć. Co prawda, dla internautów są one wyjątkowo denerwujące i irytujące, gdyż przeszkadzają w przeglądaniu stron, jest ich za dużo i są zbyt inwazyjne. Reklamodawcy wiedzą jednak, że taka forma reklamy daje policzalne korzyści – mogą być oni pewni, że reklama została zauważona, nie ma właściwie szans, by ją pominął. są to zazwyczaj reklamy z dodatkową funkcją dźwięku, reklamy graficzne wyświetlane obok lub ponad treścią witryny.

     

    Innymi popularnymi formami reklamy internetowej są banery, czyli umieszczone w centralnej części strony prostokąt (większą formą baneru jest bilboard) czy mailing, czyli wysyłanie reklam jako wiadomości email. Mailing trafia dodatkowo do wybranej grupy docelowej, co znacznie zwiększa jego skuteczność. Popularne są też reklamy pop – up, które wyświetlają się na treści witryny i dopiero po zamknięciu reklamy można ją poznać. Wszystkie te formy reklamy charakteryzują się dużą skutecznością.