Najnowsze komentarze
    Szukaj
    Tagi

    postheadericon Jakie formy może przybierać reklama bezpośrednia?

    Reklama bezpośrednia zakłada kontakt wprost z odbiorcą. Są to wszelkiego rodzaju spotkania promocyjne, prezentacje ale także firmowe nadruki na gadżetach rozdawanym klientom, ulotki czy gazetki reklamowe. Wszystkie te formy reklamy trafiają bezpośrednio do rąk potencjalnych, przyszłych klientów. Trafiają one do określonej grupy osób, która nie jest co prawda tak liczna jak odbiorcy reklamy pośredniej, jednak szansa na trafienie z produktem do tego grona jest większa. Promocje, mające na celu zaprezentowanie produktu są skuteczne – mimo nielicznej grupy, jakiej jest on pokazywany może okazać się, że większość dokona zakupu, zachęcona pozytywnymi efektami zaprezentowanymi wprost przez nadawcę.

     

    Również w podobny sposób działają ulotki – trafia ona prosto do osoby, która nawet pobieżnie ją przeglądając, może w przyszłości z szerokiej oferty wybrać właśnie ten produkt, który zapamiętała z ulotki. Reklama bezpośrednia jest więc efektywna, jednak wymaga więcej wysiłku włożonego w jej przygotowanie, w ten sposób, aby potencjalnego klienta zaciekawić produktem i aby utkwił on w jego pamięci.