Najnowsze komentarze
    Szukaj
    Kategorie
    Tagi

    postheadericon Lokalna reklama.

    empty-sign-994014-mMikroprzedsiębiorstwa prowadzące działalność na obszarze jednego miasta zwykle nie mają możliwości na zakup reklamy komercyjnej w telewizji. Wówczas istnieją inne, lokalne sposoby na promocję swojej firmy. Przede wszystkim mogą to być ulotki reklamowe. Wykonane w ciekawy sposób ulotki z ciekawą grafiką i dokładnym opisem zakresu działalności mogą przynieść całkiem przyzwoite efekty. Kolejnym sposobem są wizytówki i kalendarze listkowe, które można wręczać zarówno na ulicy jak i po każdej wykonanej usłudze czy sprzedaży towaru swojemu klientowi.

     

    Ciekawym pomysłem jest również wprowadzanie różnych promocji, kuponów rabatowych czy też ulotek. W dobie kryzysu, kiedy przeciętny człowiek przed wydaniem każdej złotówki bardzo skrupulatnie wylicza swoje wydatki, dlatego też atrakcyjne promocje mogą go bardzo zachęcić. Kolejnym sposobem jest wręczanie drobnych upominków za skorzystanie z usługi czy zakupu towaru za określoną kwotę na przykład długopisu z logo firmy. Oczywiście nie podlega dyskusji, że najlepszą reklamą jest rekomendacja klientów, dlatego też zawsze należy dbać o wysoką jakość swoich usług i produktów.