Najnowsze komentarze
    Szukaj
    Tagi

    postheadericon Mailing – reklama przez email

    email-concept-1408324-m (1)Mailing jest techniką wspierania sprzedaży, jedną z najbardziej skutecznych. Rozsyłanie maili promujących produkt odbierane jest przez odbiorcę pozytywnie – często są one częściowo spersonalizowane, co sprawia, że adresat czuje się wyróżniony i dumny, że to właśnie do niego trafiła oferta. W związku z tym, że właściwie każda osoba korzystająca z internetu posiada swoją skrzynkę mailową, którą sprawdza co najmniej raz dziennie, jest to reklama na dużą skalę i z ogromną ilością odbiorców.

     

    Istotnym faktem jest, że mail pozostaje w skrzynce na długi czas i adresat może wrócić do niego kiedy tylko zechce, w mailu zawarte są informacje, jakich nie sposób zamieścić gdzie indziej, można dodać zdjęcia, linki i rozbudowany opis. Dodatkowym plusem mailingu są jego niewielkie koszty – jest to stosunkowo tania forma promocji, przynosząca wymierne korzyści. Istnieją badania, które potwierdzają, że mailing jest rodzajem reklamy internetowej z doskonałym procentem zwrotu inwestycji. Warto więc zainteresować się tą formą promocji.