Najnowsze komentarze
    Szukaj
    Tagi

    postheadericon Reklama pośrednia i bezpośrednia

    signboard-1102044-mW zależności od formy, w jakiej reklama jest przedstawiana, możemy mieć do czynienia z reklamą pośrednią i bezpośrednią. Reklama bezpośrednia jest skuteczna, jednak mniej popularna i dociera do mniejszego grona odbiorców z prostej przyczyny – zakłada ona bezpośredni kontakt nadawcy z odbiorcą. Jej skuteczność polega na możliwości bezpośredniego zaprezentowania reklamowanego produktu potencjalnej grupie klientów – może sprawić to, że większość z nich kupi produkt.

     

    Reklama bezpośrednia to także ulotki, wręczane prosto do rąk odbiorców czy długopisy i inne gadżety reklamowe z nadrukiem. Do większej grupy osób trafia zdecydowanie reklama pośrednia – mamy z nią do czynienia na co dzień oglądając telewizję, przeglądając czasopisma czy słuchając radia. W tym przypadku kanałem mogą być wszystkie media. Reklama pośrednia trafia do wielu tysięcy potencjalnych klientów, często słyszą ją lub widzą oni kilkanaście razy w ciągu jednego dnia. Z pewnością więc jakaś część z nich zdecyduje się na kupno produktu. Dlatego to właśnie reklama pośrednia jest obecnie główną formą promocji.