Najnowsze komentarze
    Szukaj
    Tagi

    postheadericon Reklama w prasie

    old-poster-540735-mTradycyjna prasa papierowa na pewno straciła bardzo na znaczeniu wraz z rozwojem internetu. Coraz więcej osób woli po prostu zajrzeć do sieci zamiast biec rano po gazetę do kiosku. Nie oznacza to jednak, że papierowe czasopisma nie mają wcale czytelników. Nadal docierają one do stosunkowo szerokiego grona odbiorców. Dotyczy to zarówno codziennych gazet, jak i różnych magazynów skierowanych do konkretnej grupy odbiorców. Czy warto zatem wydawać pieniądze na reklamowanie firmy w prasie? Oczywiście odpowiedź na to pytanie zależy od wielu różnych czynników, między innymi od tego do jakiej grupy odbiorców ma taka reklama dotrzeć.

     

    Trzeba pamiętać o tym, że istnieją bardzo skuteczne i dużo tańsze formy promocji, przede wszystkim za pośrednictwem internetu. Na pewno bardzo atrakcyjna jest możliwość umieszczania reklam w magazynach poświęconych konkretnej tematyce, na przykład wędkowaniu lub budownictwu. Takie rozwiązanie to bardzo dobry sposób na dotarcie bezpośrednio do osób, które będą zainteresowane treścią reklamy.