Najnowsze komentarze
    Szukaj
    Tagi

    postheadericon Wady reklamy internetowej

    letters-web-laptop-4-762155-mReklama internetowa oprócz niewątpliwej skuteczności i popularności, ma także swoje wady, z którymi warto się zapoznać. Pierwszym problemem jest brak zainteresowania internautów reklamami – są one przez nich najczęściej pomijane lub natychmiastowo zamykane bez zapoznania się z treścią. Takie reklamy bywają dla użytkowników internetu wręcz irytujące a obecny ich nadmiar sprawia, że podchodzą z niechęcią do reklamowanych produktów. Nachalność reklam zdecydowanie nie jest więc wskazana. Inną wadą jest określona grupa, do której trafia reklama.

     

    Nie każda grupa docelowa korzysta z internetu, choć jest to coraz większy procent, także ludzi starszych, to jednak istnieją grupy w ogóle lub bardzo rzadko korzystające z internetu – są to np. osoby starsze, w mocno zaawansowanym wieku. Reklama internetowa nie dotrze więc do nich, gdyż zwyczajnie nie będą mieli szansy się z nią zapoznać. Kolejną wadą reklamy internetowej jest wszechobecny spam, który utrudnia korzystanie z sieci i jest niezwykle irytujący. Sprawia to, że internauci usuwają wartościowe, pożądane informacje razem ze spamem, uznając je za niepotrzebne i bezużyteczne. Mimo tych kilku podstawowych wad, reklama internetowa wciąż cieszy się ogromną popularnością.